Noticia


sábado, 9 de agosto de 2008

Trobada

Estava tombada d'esquena, gaudint de l'oratge de la mar, embadalida, quan va arribar aquel jove.
Em va fer sortir de la meva tranquilitat. Vaig obrir els ulls de sobte i vaig alçar el cap.
- Hola, no se si et conec, o es que m'agrades - Em va dir sense preambuls
- No sé - Vaig respondre mentres m'alçava un poc més, tapant-me amb una mà, aferrada al biquini desembotonat, el meu petit pit.
- No et sona la meua cara de res? - Respongué
Jo no vaig pensar, vaig encollir un poc els hombros i ja el tenia damunt, a un dit del meu nas, besant-me.
Jo no vaig oferir resistència i de fet, vaig mollar la part superior del biquini.
- Això es que m'agrades - Em va dir ell
- Em dic Margalida - li vaig contestar sense pensar-hi gaire
- Jo em dic Jordi - va respondre mentres s'alçava. - Ara ja ens coneixem.
I va partir mentres jo el mirava caminant per la vora de la mar

No hay comentarios: