Noticia


domingo, 5 de junio de 2011

Sempre faig l'amor amb tu


Sempre són les teues mans
las que em toquen
al cènit del migdia
o a la foscor de la nit
sempre son les teues mans
las que em toquen.

Sempre faig l'amor amb tu.
Es la teua veu la que sempre
em parla amb l'alé
de les teues paraules al meu coll,
o acaronant la meva imaginació.
Sempre es la teva veu
la que em parla.

Sempre faig l'amor amb tu,
sempre són els teus llavis
els que em besen.
de vegades avidament i
d'altres sense emoció
pero sempre són els teus llavis
els que em besen.

Sempre faig l'amor amb tu.
Sempre es la teva imatge
lo que evoque
al meu íntim pensament o
amb els ulls de bat a bat
sempre és la teua imatge
la que evoque

Sempre faig l'amor amb tu
sempre ets tu
el que em fa gaudir
De vegades sense cap esforç
i d'altres inspirant-me
els nostres moments junts...

Sempre faig l'amor amb tu

T.P.T.

No hay comentarios: