Noticia


viernes, 2 de febrero de 2007

Quan estic avorrit

Jo cant, sa lluna i s’estrella,
sa jungla i es bosc animat,
es tren, es vaixell, s’avioneta
i es teu submarí aquí aparcat.
Jo cant, es cafè i sa galleta,
quan dius -tu podries ser meu -,
que sexy, que dolça i que freda.
Sa zebra que passa un semàfor
i com se desmonta un videt,
cosmètics i "margaret astor"
ja sé com s’escriu "juliette".
Jo cant, sa rosa i es cactus
i moltes més coses també,
un llapis d’Ikea, un pistatxo.
Que divertit el que escric
quan estic avorrit
per exemple es teu cos,
es jersei destenyit,
es carrer blanc de sol,
es meu cos adamunt,
per exemple,
es teu llit de penombra i llençols
amb es termo espenyat,
per exemple, dormits...
Jo cant, sa lluna i s’estrella
sa jungla i es bosc animat
es tren, es vaixell, s’avioneta
i es teu submarí aquí aparcat.
Jo cant, sa fruita vermella
i quan acabi riuré
galapots, nenúfars,
princeses, oh yeah!

Antònia Font
We yeah!

No hay comentarios: